В нашому садочку ми розвиваємо ключові компетентності, необхідні для сучасної людини. Заняття проходять протягом дня і чергуються з прогулянками, іграми та п’ятиразовим харчуванням.

Діти можуть перебувати в садочку з 8:00 до 19:00. В групі знаходяться до 20 дітей 2 педагоги і няня.

Також залучаємо педагогів на англійську мову, Science, тренера в басейн, функціональне тренування, творчі заняття, музику.


 

Розвиток мовлення та читання

Допитливість дітей у віці 3-4 років не знає меж. Постійні чому, хто і куди. Ця допитливість допомагає педагогам проводити цікаві заняття. В цьому віці основна увага приділяється розвитку мовлення. На заняттях діти вчаться формулювати речення, висловлювати свої думки, створювати історії, знайомляться з літерами та звуками.

Програмою передбачено 2 заняття розвитку мовлення на тиждень.


 

Іноземна мова

Іноземні мови можна починати вивчати в будь-якому віці. Коли дітям 3-4 років, заняття – це гра англійською мовою. Основна мета яких – набуття мовних навичок та формування словарного запасу. Ми навчаємо дітей розуміти співрозмовника. Заняття проходять з повним зануренням в англомовне середовище. 

Заняття англійською мовою проходять у нас щодня.


 

Математична компетентність

3-4 роки це вік, коли діти починають активно цікавитися науками. Ми використовуємо цей інтерес на наших заняттях для розуміння природи чисел та розвитку логіки з аналітичним мисленням. Діти вивчають візуальне зображення цифр, знайомляться з кількістю предметів та співвідносять  їх з відповідними цифрами. Вивчають основні поняття величин, кольорів та форм. 

Програмою передбачено 2 заняття математики на тиждень.


 

Вивчення природничих наук

3-4 роки – це період мільйон чого, хто і як. Знання про навколишній світ та природу дадуть відповідь на всі питання, що цікавлять малюків. Ми вивчаємо з дітьми оточуючий світ через теорію та практичні експерименти. 

Програмою передбачено 2 заняття навколишнього світу та 1 експеримент на тиждень.


 

Розвиток емоційного інтелекту

Емоційний інтелект – це вміння розпізнавати, помічати та проявляти емоції. Діти дивляться на світ через призму почуттів, і саме тому емоційно стабільна дитина є більш дружньою, чуйною, цілеспрямованою та орієнтованою на результат.

«Успішний Я» – психологічний курс в формі міні тренінгів, колективних ігор та проєктів. Проводить його психолог дитячого садка. Протягом року діти знайомляться з емоціями, навчаються їх розуміти (самоусвідомлення) та керувати ними (саморегуляція), проявляти емпатію та толерантність, навчаються розуміти емоції інших людей.


 

Художня творчість

В цьому віці діти особливо люблять малювати, ліпити чи клеїти. Заняття з творчості розвивають фантазію, формують у дітей почуття прекрасного, піднімають самооцінку і розвивають дрібну моторику. 

На уроках музики діти розвивають відчуття ритму, пластики, навчаються співати та виступати на сцені.


 

Басейн

Заняття в басейні дозволяють не тільки розвивати м’язи та легені, це прекрасне розслаблення та веселі ігри з друзями. А під наглядом професійного тренера ігри будуть не тільки веселими, але й максимально корисними. Після басейну дітки прекрасно обідають і сплять.

Заняття проходять 2 рази на тиждень.


 

Фізичний розвиток

Запорука здоров’я і прекрасного самопочуття – це фізичні вправи та активний рух. Такі навантаження повинні бути збалансовані та правильно  сплановані. Для забезпечення повноцінного навантаження ми проводимо:

  • Допитливий Я – курс на розвиток сенсорно-моторної чутливості. Вона необхідна, як стимулятор розвитку головного мозку.

Заняття проходить один раз на тиждень.

  • Ми сприяємо фізичному розвитку дітей, тому починаємо наш день у садку з ранкової гімнастики. Два рази на тиждень у дітей заняття з плавання з професійним тренером у маленьких групах до 6 дітей. Також два рази на тиждень діти відвідують заняття з дитячого фітнесу.


 

LEGO конструювання

Програма “творче конструювання” передбачає оволодіння дітьми знаннями і вміннями у процесі ігрової та конструкторської діяльності. Діти граються, створюють конструкції, досліджують їх, і при цьому отримують уявлення про облаштування світу людей, природи, предметів.


 

Педагоги групи 3-4 роки

  • Сігаєва Ольга

    Педагог групи
  • Козленко Ольга

    Педагог групи
  • Романова Вікторія

    Вихователь другої зміни